تا حالا عاشق شدی؟

آمار مطالب

کل مطالب : 155
کل نظرات : 23

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 8
باردید دیروز : 20
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 1414
بازدید سال : 3601
بازدید کلی : 52941

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به شرط چاقو و آدرس eshghrk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 1414
بازدید کل : 52941
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : یک شنبه 10 شهريور 1392
نظرات

دانلود فیلترشکن رایگان برای شما کاربران اینترنت
دانلود فیلترشکن رایگان برای شما کاربران اینترنت
 
( 1- نماز )

فکر می کنم بهترین فیلتر شکن دنیا باشه که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن امضا و مهر کرده ...باوری نداری
" ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/44"



( 2- ماه مبارک رمضان )

این سری از فیلتر شکن ها مدت زمان طولانی برای شما کاربرد دارد و حتی باعث می شود ویروس هایی با گناه وارد خود کرده اید قتل عام کند .

دانلود فیلترشکن رایگان برای شما کاربران اینترنت

( 3- قرآن )

فقط برای این فیلترشکن بگویم که نظیرش اصلا وجود ندارد همه متخصص فیلتر شکنی (پیامبران) جلوی این کلام الهی زانو می زنند ... برای اثر کردنش اول قدم خواندنش و فهمیدن و پله آخر عمل کردن به آن است.

دانلود فیلترشکن رایگان برای شما کاربران اینترنت

( 4- محبت اهل بیت )

متاسفانه این نسخه از فیلتر شکن ها همه جا پخش نشده و به گفته صاحبان این فیلتر شکن ها این برای کسانی است واقعا به ما اعتقاد داشته و پیرو ما باشند.

دانلود فیلترشکن رایگان برای شما کاربران اینترنت

( 5- اذکار )

این ذکر باید توسط متخصصشان تجویز بشود.
اخطار اخطار : در مورد این فیلترشکن باید گفت نسخه های تقلبی زیادی وجود دارد پس مواظب باشید.

دانلود فیلترشکن رایگان برای شما کاربران اینترنت

دلایل فیلتر شدن :

وقتی انسان گناه می کند به دلیل جهلشان به ازای هرگناه یک قدم از خدا دور می شود این فیلتر ها بر چشمانمان ، گوش هایمان و قلب ما سیطره می زند و اگر کسی دچار این گناهان شد اگر به یکی از این فیلتر شکن ها وصل باشد ان شاءالله به راه مستقیم هدایت می شود.

دانلود فیلترشکن رایگان برای شما کاربران اینترنت
 
دانلود فیلترشکن رایگان برای شما کاربران اینترنت
دوستـــان هنـــــوز دیر نشـــده ، توبه کنیـــم ...
روزی که یگانه منجی ( عج ) ظهور می کند نزدیک است ...
پس همین حالا بر شیطان رجیم لعنت بکنیم و راهمان را از او که دشمن مسلمین جهان به خصوص شیعه هاست , جدا بکنیم !!!

اللـــهم عجـــل لولیـــک الفـــرج

منبع : وبلاگ منجی آخر الزمان
__________________
الهی!
به داده ات شکر و نداده ات شکر و به گرفته ات شکر...
که داده ات رحمت است و نداده ات حکمت است و گرفته ات امتحان است ...

تعداد بازدید از این مطلب: 4040
برچسب‌ها: دانلود فيلتر شكن ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 نرم افزار پخش کننده

محبوب ترین پلیر صوتی و تصویری Media Player Classic Home Cinema 1.6.6.6730

 

Media Player Classic Home Cinema یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین پلیر های صوتی و تصویری می باشد که نسخه ساده تر ان تقریبا در تمام سیستم عامل های ویندوزی به صورت پیش فرض موجود می باشد. این نرم افزار از یکی از قدرتمند ترین و مشهور ترین کدک ها که  FfdShow نام دارد جهت پخش پسوند های مختلف بهره مند شده است که این ویژگی باعث شده است این نرم افزار بر خلاف تمامی نرم افزار های موجود در این زمینه هیچ نیازی به نصب کدک برای پخش پسوند های خاص دارا نباشد به صورتی که نرم افزار در حالت معمولی قارد به پخش H.264 و فرمت های WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV  و … می باشد. همچنین این نرم افزار می تواند به راحتی از زیرنویس های زبان پارسی پشتیبانی نماید و توانایی اتصال به دستگاه های کپچر را دارا بوده و قابلیت ضبط و پخش با این دستگاه را دارد.

 

mplayer محبوب ترین پلیر صوتی و تصویری Media Player Classic Home Cinema 1.6.6.6730

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط رایا در تاریخ : ۲۰م بهمن, ۱۳۹۱ | ۶ نظر

پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1

 

Splash PRO EX نرم افزاری کامل در حوزه پلیرها و با قابلیت تبدیل فرمت و ویرایش جزئی فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار تمامی قابلیت های نسخه دیگر خود یعنی  Splash PRO را دارد. قابلیت های اضافه این نرم افزار شامل امکانات در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به دیگر فرمت ها و همچنین امکان بریدن و چسباندن فیلم های HD می باشد. باتوجه باقابلیت تبدیل فرمت فیلم های HD نیاز به سازگاری با پردازنده ها و کارت های گرافیک به خوبی در این نرم افزار گنجانده شده است تا از سرعت و کیفیت بهتری برخوردار باشد. قابلیت دیگری به نام High quality video scaling به کاربر کمک میکند تا فیلم های که دارای کیفیت مناسبی نیستند و تار و ضعیف می باشند را با کیفیت بهتری تماشا کند. 

بعد از امکانات  ذکر شده بالا Splash PRO EX یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد. این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد. این نرم افزار با استفاده از قابلیتی به نام Advanced picture post-processing engine این امکان را به کاربر میدهد تا فیلم ها را با کیفیتی واضح و خیرکننده تماشا کند و نهایت کیفیت ممکن برای ویدیو را فراهم آورد. با پشتیبانی از فرمت های AVCHD تبدیل به بهترین پخش کننده فیلم های دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا خواهد بود.ظاهر این نرم افزار یکی دیگر از امکانات و ویژگی های آن است که با ظاهر کاربرپسند و زیبا هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. حالتی به نام EcoMode ویژه لپ تاپ ها ایجاد شده است و میتوانید هنگام مشاهده فیلم ها با فعال کردن آن تا ۴۰% زمان بیشتری را برای مشاهده فیلم هایتان با استفاده از باتری لپ تاپ داشته باشید.پشتیبانی از فرمت های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS و کدک های H.264, MPEG-2, VC-1 و همچنین پشتیبانی از کیفیت های ۱۰۸۰P و زیرنویس و قابلیت پخش فیلم های ماهواره از طریق DVB-T این نرم افزار بسیار کامل و محبوب نموده است.

 

نسخه PRO EX قرار گرفت

 

Splash PRO EX پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب
تعداد بازدید از این مطلب: 364
برچسب‌ها: دانلودplayer ,
موضوعات مرتبط: دانلود , برنامه کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 

 

مطالب مربوط به موضوع : بازی اکشن

دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

 
 

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

Dead Space 3-RELOADED | 11 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Dead Space 3   PC دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

 

dvd دانلود بازی Dead Space 3 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۸۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Dead Space 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط عباس در تاریخ : ۱۹م بهمن, ۱۳۹۱ | ۱۳۸ نظر

دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

 
 

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.

 

DmC Devil may Cry-RELOADED | 8.4 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

DmC Devil may Cry دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

 

dvd دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۸۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب
تعداد بازدید از این مطلب: 426
برچسب‌ها: دانلود بازی اکشن ,
موضوعات مرتبط: دانلود , برنامه کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 

مطالب مربوط به موضوع : نرم افزار مدیریت دانلود

سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager v6.15

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager v6.15

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط رضا در تاریخ : ۱۱م بهمن, ۱۳۹۱ | ۲۶ نظر

سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.14 Build 5 Final

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.14 Build 5 Final

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب
تعداد بازدید از این مطلب: 205
موضوعات مرتبط: دانلود , برنامه کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 

مطالب مربوط به موضوع : ابزار فتوشاپ

وکتور کارت ویزیت های آماده Vector Business Cards

 
 

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به تولد که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت eps که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Vector Business Cards وکتور کارت ویزیت های آماده Vector Business Cards

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط رضا در تاریخ : ۱۷م بهمن, ۱۳۹۱ | ۱نظر

مجموعه وکتورهای پس زمینه Ornamental Backgrounds

 
 

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به تولد که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت ai که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت tiff که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Ornamental Backgrounds مجموعه وکتورهای پس زمینه Ornamental Backgrounds

 

 

دانلود + ادامه مطلب
تعداد بازدید از این مطلب: 219
برچسب‌ها: دانلود فتوشاپ ,
موضوعات مرتبط: دانلود , برنامه کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 

ترجمه سریع و آسان متن توسط Coderstars I Translate 1.0

 

Coderstars I Translate نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید.

 

Coderstars I Translate ترجمه سریع و آسان متن توسط Coderstars I Translate 1.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ : ۸م فروردین, ۱۳۹۱ | ۴۳ نظر

نرم افزار قدرتمند مترجم متن ها Ace Translator 9.2.3.626 Final + قابل حمل

 

Ace Translator نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

 

Ace Translator نرم افزار قدرتمند مترجم متن ها Ace Translator 9.2.3.626 Final + قابل حمل

 

 

دانلود + ادامه مطلب
تعداد بازدید از این مطلب: 283
برچسب‌ها: دانلود دیگشنری ,
موضوعات مرتبط: دانلود , برنامه کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود